Zscaler positionné en tant que Leader dans le Magic Quadrant de Gartner dédié aux « Secure Web Gateways »

La Défense, June 19, 2017

Zscaler, fournisseur leader de solutions de sécurité dans le Cloud, est leader au sein du Magic Quadrant de Gartner dédie aux passerelles web sécurisées (Secure Web Gateways). Ce rapport évalue la capacité́ d’exécution des entreprises et la pertinence de leur vision. Pour la septième année consécutive, Zscaler se distingue au sein de ce Quadrant.

Le marché des Passerelles Web Sécurisées est généralement caractérisé par la persistance de dispositifs « sur site ».  Mais, à mesure que les entreprises cherchent à se moderniser et passer de l’ancien monde de l’informatique au nouveau monde du Cloud et de la mobilité, il devient évident que la sécurité se doit de passer dans le Cloud.

Pour voir l’intégralité du communiqué en Anglais, cliquez ici : http://www.zscaler.com/press/zscaler-positioned-leader-gartner-secure-web-gateway-magic-quadrant-seventh-consecutive-year

About Zscaler

Zscaler (NASDAQ: ZS) enables the world’s leading organizations to securely transform their networks and applications for a mobile and cloud-first world. Its flagship services, Zscaler Internet Access™ and Zscaler Private Access™, create fast, secure connections between users and applications, regardless of device, location, or network. Zscaler services are 100 percent cloud-delivered and offer the simplicity, enhanced security, and improved user experience that traditional appliances are unable to match. Used in more than 185 countries, Zscaler operates a multi-tenant distributed cloud security platform, protecting thousands of customers from cyberattacks and data loss. Learn more at zscaler.com or follow us on Twitter @zscaler.

Zscaler™, Zscaler Internet Access™, and Zscaler Private Access™, ZIA™ and ZPA™ are either (i) registered trademarks or service marks or (ii) trademarks or service marks of Zscaler, Inc. in the United States and/or other countries. Any other trademarks are the properties of their respective owners.

Additional Resources:

Media Contacts: